Job 89 van 376


Report this listing

Solliciteren



customer service coordinator - lier


Functie

Ben jij gepassioneerd door klantenservice en heb je een hart voor vastgoed? Solliciteer dan hier!

Bedrijfsomschrijving

Mijn klant is een betrouwbare partner in vastgoed in het hart van Lier. Ontdek een breed scala aan huizen, appartementen en commerciële panden.

Omschrijving

Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor huurders en klanten, waarbij hun tevredenheid voorop staat:

  • Je beheert de interventieverzoeken.
  • Op een klantvriendelijke manier bepaal je de prioriteiten voor zowel klanten als leveranciers, en geef je de urgentie van de oproep weer volgens de vastgelegde SLA's.
  • Je gaat op zoek naar oplossingen en streeft naar een klanttevredenheid van 100%.
  • Taken en prioriteiten wijs je toe aan Building Managers en/of gebouw-gerelateerde leveranciers, met wekelijks overleg om de openstaande verzoeken bij te werken.
  • Je communiceert duidelijk met gebruikers over hun interventieverzoeken en houdt hen op de hoogte.
  • Administratief ben je verantwoordelijk voor je eigen dossiers, waarbij je ervoor zorgt dat alle gegevens up-to-date zijn en log-ins toewijst aan klanten voor het klantenportaal. Ook maak je rapporten op volgens de overeengekomen procedures.

Jouw profiel

  • Afgeronde opleiding in het hoger secundair onderwijs, bij voorkeur in de richting PR, onthaal, secretariaat/talen of gelijkwaardig.
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring vereist.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Goede beheersing van zowel het Frans als Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Sterke communicatieve en professionele vaardigheden.
  • Bekendheid met standaard computertoepassingen, inclusief O365.
  • Leergierig en gemotiveerd met een vermogen om onder druk te presteren.
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren

Aanbod

  • Een prachtige en milieuvriendelijke werkplek.
  • Geweldige en gezellige collega's.
  • Een aantrekkelijk en concurrerend salarispakket met extra voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, enzovoort. Vers fruit op het werk.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht